Dana 12.02.2008. godine, Instituciji ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH obratio se Đečević Denis iz Sarajeva, Petra Tiješića br. 14, tražeći zaštitu prava potrošača i jednakost pred zakonom.
Broj: 01-1-12-145/08
Mostar, 12.05.2008. godine
Broj: 01-1-26-1-331/11 Mostar, 07.09.2011. godine Polazeći od ovlaštenja propisanih odredbama članka 101. do članka 105. Zakona o zaštiti potrošača u Bosni i Hercegovini (''Službeni glasnik Bosne i Hercegovine'' broj: 25/06), prema kojima Ombudsman za zaštitu potrošača u BiH ima obvezu da istražuje aktivnosti na tržištu usmjerene prema potrošaču po službenoj dužnosti ili tragom žalbi, da izdaje smjernice i preporuke o posebnim standardnim uvjetima ili aktivnostima koje se primjenjuju u posebnim sektorim poslovanja, a naročito da djeluje u smislu sprječavanja narušavanja kolektivnih prava potrošača, te izdaje instrukcije za prestanak provođenja aktivnosti koje su u suprotnosti s potrošačkom legislativom, i izvještava građane i organe vlasti o rezultatima istraživanja (…)'', Ombudsman za zaštitu potrošača u BiH p r e d o č a v a: 1. Regulatornoj agenciji za komunikacije Bosne i Hercegovine 2. BH Telekomu d.d. Sarajevo 3. Telekomu Srpske a.d. Banja Luka (m:tel) 4. Hrvatskim telekomunikacijama d.d. Mostar (HT) 5. Ostalim telekomunikacijskim operaterima (koji nemaju značajnu tržišnu snagu) POSEBNO IZVJEŠĆE u telekomunikacijskom sektoru