• Ba
  • Hr
  • Sr
  • En
  • Linkovi
Logo
  • Ba
  • Hr
  • Sr
  • En
  • Vijesti
  • Propisi
    Zakoni Interni akti Kriteriji Instrukcije Izvješća o radu Posebna izvješća Smjernice i preporuke Indeks pojmova
  • O Potrošačima
    Prava potrošača Obrazovanje Informiranje Često postavljana pitanja
  • O Nama
    O nama Obveze Nadležnosti Ovlaštenja Misija Press Godišnje strateško planiranje Srednjoročno strateško planiranje Proračuna i financijska izvješća Borba protiv korupcije
  • Javne nabave
  • Kontakt
Kriteriji za ARS

Na temelju članka 101., st. 1., toč. h i članka 124., st. 2. Zakona o zaštiti potrošača u BiH (Službeni glasnik BiH br. 25/06), a sukladno preporukama Europske komisije u oblasti zaštite potrošača broj: 98/257 i 2001/310, Ombudsman za zaštitu potrošača u BiH, postavlja:

K R I T E R I J E

u procedurama za alternativno rješavanje sporova

Pročitaj više
Obrazac žalbe Reklamacija kupljenih proizvoda Reklamacija na pruženu uslugu Alternativno rješavanje sporova Pristup informacijama Često postavljanja pitanja Lista udruženja za zaštitu potrošača registriranih u FBiH Lista udruženja za zaštitu potrošača u RS
Slika
Test za jamce
Napravi test
Dokumenti
Letak - zaštita potrošača nepošteno i prevarno oglašavanje Letak - Informisani potrošač Letak - Osobne financije Letak - Ekonomski interesi potrošača Letak - Kriteriji u procedurama za ARS Letak - Oprez potrošači Letak - Zaštita potrošača u slučaju materijalnih nedostataka na proizvodu Letak - Obrazovanje potrošača

© 2020 Institucija Ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH