Pravilnik o izmjeni i dopuni Pravilnika o organizaciji IOZZPuBiH
Odluka o imenovanju savjetnice za prevenciju uznemiravanja temeljem spola i seksualnog uznemiravanja na radnom mjestu
Odluka o politici nulte tolerancije prema djelima seksualnog uznemiravanja i uznemiravanja na temelju spola
Pravilnik o unutarnjoj organizaciji Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u Bosni i Hercegovini
Pravila rada
Na osnovu članka 100. stav (6) Zakona o zaštiti potrošača u Bosni Hercegovini (Službene glasnik BiH, br. 25/06), Ombudsman za zaštitu potrošača u BiH uz suglasnost Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, donosi
PRAVILA RADA
institucije OMBUDSMANa ZA ZAŠTITU POTROŠAČA
U BOSNI I HERCEGOVINI Pročitaj više
PRAVILA RADA
institucije OMBUDSMANa ZA ZAŠTITU POTROŠAČA
U BOSNI I HERCEGOVINI Pročitaj više
Uputstvo o postupanju po žalbama
Temeljem Pravila rada Institucije Ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH, odobrenih od Vijeća ministara BiH, dana 13.03.2008.godine Ombudsman za zaštitu potrošača u BiH donosi:
NAPUTAK
O POSTUPANJU PO ŽALBAMA POVODOM
KRŠENJA PRAVA POTROŠAČA
Pročitaj više
NAPUTAK
O POSTUPANJU PO ŽALBAMA POVODOM
KRŠENJA PRAVA POTROŠAČA
Pročitaj više
Obrazac žalbe
Obrazac raskida ugovora zaključenog na daljinu (on line)
Obrazac raskida ugovora zaključenog van poslovnih prostorija trgovca
Reklamacija kupljenih proizvoda
Reklamacija na pruženu uslugu
Alternativno rješavanje sporova
Pristup informacijama
Često postavljanja pitanja
Lista udruženja za zaštitu potrošača registriranih u FBiH
Lista udruženja za zaštitu potrošača u RS
Test za jamce
Dokumenti
Letak - zaštita potrošača nepošteno i prevarno oglašavanje
Letak - Informisani potrošač
Letak - Osobne financije
Letak - Ekonomski interesi potrošača
Letak - Kriteriji u procedurama za ARS
Letak - Oprez potrošači
Letak - Zaštita potrošača u slučaju materijalnih nedostataka na proizvodu
Letak - Obrazovanje potrošača