• Ba
  • Hr
  • Sr
  • En
  • Linkovi
Logo
  • Ba
  • Hr
  • Sr
  • En
  • Vijesti
  • Propisi
    Zakoni Interni akti Kriteriji Instrukcije Izvješća o radu Posebna izvješća Smjernice i preporuke Indeks pojmova
  • O Potrošačima
    Prava potrošača Obrazovanje Informiranje Često postavljana pitanja
  • O Nama
    O nama Obveze Nadležnosti Ovlaštenja Misija Press Godišnje strateško planiranje Srednjoročno strateško planiranje Proračuna i financijska izvješća Borba protiv korupcije
  • Javne nabave
  • Kontakt
Ovlaštenja
  1. izdaje instrukcije za prestanak provođenja aktivnosti koje su u suprotnosti s potrošačkim zakonodavstvom i iznosi te instrukcije pred sud;
  2. pokreće postupak pred nadležnim sudom;
  3. pokreće postupak pred nadležnim sudom u slučajevima za naknadu štete nanesene kolektivnom interesu potrošača, sukladno odredbama ovog Zakona.
Obrazac žalbe Obrazac raskida ugovora zaključenog na daljinu (on line) Obrazac raskida ugovora zaključenog van poslovnih prostorija trgovca Reklamacija kupljenih proizvoda Reklamacija na pruženu uslugu Alternativno rješavanje sporova Pristup informacijama Često postavljanja pitanja Lista udruženja za zaštitu potrošača registriranih u FBiH Lista udruženja za zaštitu potrošača u RS
Slika
Test za jamce
Napravi test
Dokumenti
Letak - zaštita potrošača nepošteno i prevarno oglašavanje Letak - Informisani potrošač Letak - Osobne financije Letak - Ekonomski interesi potrošača Letak - Kriteriji u procedurama za ARS Letak - Oprez potrošači Letak - Zaštita potrošača u slučaju materijalnih nedostataka na proizvodu Letak - Obrazovanje potrošača

© 2020 Institucija Ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH