• Ba
  • Hr
  • Sr
  • En
  • Linkovi
Logo
  • Ba
  • Hr
  • Sr
  • En
  • Vijesti
  • Propisi
    Zakoni Interni akti Kriteriji Instrukcije Izvješća o radu Posebna izvješća Smjernice i preporuke Indeks pojmova
  • O Potrošačima
    Prava potrošača Obrazovanje Informiranje Često postavljana pitanja
  • O Nama
    O nama Obveze Nadležnosti Ovlaštenja Misija Press Godišnje strateško planiranje Srednjoročno strateško planiranje Proračuna i financijska izvješća Borba protiv korupcije
  • Javne nabave
  • Kontakt
Kriteriji za ARS

Na temelju članka 101., st. 1., toč. h i članka 124., st. 2. Zakona o zaštiti potrošača u BiH (Službeni glasnik BiH br. 25/06), a sukladno preporukama Europske komisije u oblasti zaštite potrošača broj: 98/257 i 2001/310, Ombudsman za zaštitu potrošača u BiH, postavlja:

K R I T E R I J E

u procedurama za alternativno rješavanje sporova

Pročitaj više
Obrazac žalbe Obrazac raskida ugovora zaključenog na daljinu (on line) Obrazac raskida ugovora zaključenog van poslovnih prostorija trgovca Reklamacija kupljenih proizvoda Reklamacija na pruženu uslugu Alternativno rješavanje sporova Pristup informacijama Često postavljanja pitanja Lista udruženja za zaštitu potrošača registriranih u FBiH Lista udruženja za zaštitu potrošača u RS
Slika
Test za jamce
Napravi test
Dokumenti
Letak - zaštita potrošača nepošteno i prevarno oglašavanje Letak - Informisani potrošač Letak - Osobne financije Letak - Ekonomski interesi potrošača Letak - Kriteriji u procedurama za ARS Letak - Oprez potrošači Letak - Zaštita potrošača u slučaju materijalnih nedostataka na proizvodu Letak - Obrazovanje potrošača

© 2020 Institucija Ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH