Uvođenje kalorimetara za korisnike centralnog daljinskog grijanja u Sarajevu
05.05.2023.
Nastavno na prethodne aktivnosti Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH, a vezano za problematiku iz oblasti toplifikacijskog sektora, tj. jedan dio te problematike, i prava potrošača da prodaja bude obračunata na osnovu stvarnih isporuka očitanih na brojilu potrošača (čl.35 st.1 ZZP) , od strane resornog Ministarstva komunalne privrede, infrastrukture, prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša KS i KJKP Toplane Sarajevo najavljeno je uvođenje kalorimetara za korisnike usluga centralnog grijanja i objava javnog poziva za uvođenje kalorimetra, kako to slijedi u nastavku teksta.
Obrazac žalbe
Obrazac raskida ugovora zaključenog na daljinu (on line)
Obrazac raskida ugovora zaključenog van poslovnih prostorija trgovca
Reklamacija kupljenih proizvoda
Reklamacija na pruženu uslugu
Alternativno rješavanje sporova
Pristup informacijama
Često postavljanja pitanja
Lista udruženja za zaštitu potrošača registriranih u FBiH
Lista udruženja za zaštitu potrošača u RS
Test za jamce
Dokumenti
Letak - zaštita potrošača nepošteno i prevarno oglašavanje
Letak - Informisani potrošač
Letak - Osobne financije
Letak - Ekonomski interesi potrošača
Letak - Kriteriji u procedurama za ARS
Letak - Oprez potrošači
Letak - Zaštita potrošača u slučaju materijalnih nedostataka na proizvodu
Letak - Obrazovanje potrošača