Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH je u suradnji sa UG ToPeeR iz Doboja i UG DON iz Prijedora organizirala javne konzultacije sa inspekcijskim tijelima u Federaciji BiH.
Rezultati istraživanja, analize propisa o E-trgovini i njihova usklađenost sa pravnom legislativom zaštite potrošača u BiH, kao i značajan broj žalbi koji se odnosi na konvencionalnu trgovinu, ukazuje na potrebu suradnje i javnih konsultacija u navedenim oblastima e trgovine i konvencionalne trgovine sa institucijama Bosne i Hercegovine nadležnim za zaštitu potrošača u Bosni i Hercegovini.
Kao najznačajniji segment identificiran je upravo rad sa inspekcijskim organima, budući da je za njihov učinkovit rad neophodno ukloniti eventualne nedostatke postojećih zakonskih odredbi, kao i da je otkrivanje neregistriranih subjekata, koji trgovinu obavljaju putem društvenih mreža, veoma složen postupak koji podrazumijeva adekvatnu tehničku podršku, obučenost inspektora, te koordinirani rad sa ostalim inspekcijskim, ali i nadležnim policijskim organima.
Javne konzultacije su se realizirale u okviru projekta „Doprinos organizacija za zaštitu potrošača u BiH u skladu sa pravilima EU o E trgovini“ u cilju unapređenja i poboljšanja okvira potrošačke politike (zakoni, podzakonski akti, poslovnici) u oblasti E-trgovine.