Rukovoditelj Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u
BiH, g. Saša Marić sa suradnicima, je održao radni sastanak sa direktorom KJKP
Toplane d.o.o. Sarajevo, g. Sejfo Ušanović i uposlenim, a vezano za žalbe
potrošača koje se odnose na osporavanje
zahtjeva za izdvajanje sa mreže centralnog daljinskog grijanja, kao i pitanje
cijena i kvalitete usluge, te druge
žalbe.
Sastanku je prisustvovala
zamjenica predsjedavajućeg Kantona Sarajevo gđa. Danijela Kristić.
Predstavnici Toplana navode
nemogućnost izdvajanja sa mreže iz objekata kolektivnog stanovanja zbog neispunjavanja tehničkih uvjeta, kao i
utjecaja eventualnog izdvajanja na kvalitetu grijanja drugih korisnika sa istog
lokaliteta isporuke.
<!--StartFragment--> <!--EndFragment-->
Obzirom da davatelj usluge, odnosno
povjerenstvo formirano od strane davatelja usluge, procjenjuje mogućnost
izdvajanja sa mreže, Ombudsman je predložio
formiranje neovisnog povjerenstva sa predstavnicima potrošača, koje bi
razmatralo zahtjeve za izdvajanje sa mreže , kao i druge reklamacije potrošača.
Također, dogovorena je buduća suradnja u cilju iznalaženja modaliteta zaštite
socijalno ugroženih skupina stanovništva, te unapređenja stupnja zaštite
potrošača i kvalitete isporučene usluge, što uključuje i aktivnosti prema
nadležnom županijskom ministarstvu .