Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH je u posljednje vrijeme zaprimila obraćanja potrošača u vezi  ekonomskih usluga od općeg interesa odnosno usluge grijanja i s tim u vezi obrasca novih ugovora o isporuci toplotne energije koje potrošačima nude određeni davatelji usluga.

Ombudsman za zaštitu potrošača u BiH, kao zaštitnik kolektivnih prava i interesa potrošača, u ime istih zahvaljuje Vladi Kantona Sarajevo što je preduzela sve neophodne aktivnosti  po izdatim Preporukama ombudsmana od 20.06.2017. godine i poništila  Odluku o visini tarifnih stavova za davaoca usluge KJKP „Toplane-Sarajevo“ d.o.o. Sarajevo od 31.05.2017. godine.

Instituciji ombudsmana ovih dana obraćaju se potrošači u vezi problematike nabavke peleta, njegovog poskupljenja,   kao i neisporuke istog energenta u ugovorenom roku.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača u BiH, potrošač ima pravo prigovora na lošu obavljenu uslugu, odnosno nepravilno ili djelimično obavljenu uslugu.

Stranice