PRIOPĆENJE ZA JAVNOST, U VEZI DOSTAVE IZVODA NA KUĆNU ADRESU

Institucija ombudsmena za zaštitu potrošača u Bosni i Hercegovini je zaprimila preko
350 žalbi korisnika financijskih usluga, koji su izrazili nezadovoljstvo najavljenim postupanjem Uni Credit Bank d.d. Mostar  da će dostavu izvoda po računima na kućnu adresu ubuduće vršiti  u elektronskoj formi.

Tragom istih, a u cilju zaštite ekonomskih interesa potrošača, Institucija ombudsmana   predstavkom se obratila navedenoj banci, čiji odgovor  se navodi, kako slijedi:

 ''Banka je poslala obavijest klijentima, (…), a čiji je cilj bio informirati klijente o prednostima primanja izvoda po računima elektroničke pošte, internetskog bankarstva, mobilnog bankarstva (u vidu pregleda podataka o računu sadržanih na izvodu), odnosno preuzimanjem izvoda u poslovnicama  Banke, promovirajući na taj način  prednosti brzog, jednostavnog, ekonomičnog i ekološkog poslovanja s Bankom.

Klijentima koji su izvode primali putem redovne pošte na kućnu adresu dostava  nije prestala, tako da su klijenti redovno informirani o stanju po računu dostavom izvoda po računima, te će im dostava izvoda po računima i dalje biti vršena na ugovoreni način.

Eventualne promjene o načinu izvještavanja klijenata i dostavi izvoda će se temeljiti na sporazumu Banke i klijenta, u skladu sa zakonskim propisima (…).''

Institucija ombudsmena za zaštitu potrošača u Bosni i Hercegovini  će nastaviti dalje aktivnosti u pravcu zaštite prava potrošača, i o svemu izvještavati javnost  putem  svoje službene stranice.